Een eerste stap richting individuele relatiemarketing!individuele relatiemarketing. Individuele relatiemarketing is een één-op-één marketingbenadering waarbij wordt gericht op de individuele wensen en behoeften van de klant. Investeren in de bestaande relaties, waarbij nieuwe relaties natuurlijk niet uit het oog worden verloren, levert op de korte termijn het meeste rendement en is relatiefessay.utwente.nl
Aandacht voor relatiebeheer – Managementboek.nl‘‘Relatiemarketing, ik dacht altijd dat dat niet veel meer was dan het organiseren van een feestje’’ zo sprak Wim Driehuis, voorzitter van het Genootschap voor Reclame (GVR) begin 1995 bij de start van een bijeenkomst over relatiemarketing. Geen wonder, want het in de watten leggen van klanten wordt sinds jaar en dagwww.managementboek.nl
Relatiemarketing – De RelatiemarketeersHey! Waar richt jij je op? Promoties? Jouw product het beste maken? De beste prijs bieden? Allemaal onderschikt. Ook al is jouw product beter, voordeliger en heeft het een loyaliteitsprogramma, dan nóg kan jouw concurrent met een minderwaardig, duurder product . Lees hier waarom je je aandacht verkeerd besteed, gebaseerd op de hoogtepunten van een … Relatiemarketing Lees verder »derelatiemarketeers.nl
Relatiemarketing kan voor een hogere omzet en …Deze site maakt gebruik van cookies om analyses te kunnen uitvoeren en persoonlijke inhoud en reclame te kunnen weergeven. Door verder te bladeren op deze site, gaat u akkoord met dit gebruik.www.microsoft.com